Ceva marunt



About a fairytale

About a fairytale

miercuri, 3 februarie 2010

Revolta.

Protest impotriva tehnologiei si a prostiei omenesti!!!
Privesc incordata spre-o lume ce pare sa n-aiba sfarsit.
Proeminentul val de ura si monotonie,pare a fi infinit
Puzderii de griuri,diferite nuante se tarasc pe asfalt
Privim spre cer,umili,cu capul plecat.

E noroi si e ceata si frigul insusi ingheata
E noroi si e sore,un soare vag ce n-are culoare
E mat ca o pata mizerabila proiectata pe-un desen de pictor amator
Lesuri de mohorati,plictisiti,idioti,pur si simplu,ma infior

Ei zac,defapt zacem cu totii-n sudoare
Ne chinuim,ne-am chinuit,ne vom chinui sa robotizam pana si blandele raze de soare
Va las,va tradez,eu sper la mai bine
Imi vand sufletul,altor zane,ca mine

Un comentariu:

  1. Prin poezia de mai sus,doresc sa subliniez ignoranta si pura imbecilitate cu care noi,oamenii,tratam natura.Cum am precizat si in ultima strofa,noi am robotizat si vom continua sa robotizam tot ce a mai ramas din saraca Mama Natura,daca nu vom face ceva in legatura cu asta.Sunt dispusa a-mi trada "semenii" si a lupta alaturi de ceilalti artisti (pentru ca noi suntem adevaratele creaturi magice din povestile cu zane),pentru a readuce la viata ceea ce a mai ramas natural din acest pamant.

    RăspundețiȘtergere